http://www.heit.no Familieblogg: Gate 37 på værnes igjen

tirsdag, oktober 16, 2007

Gate 37 på værnes igjen

Nå må jeg vel ha slitt ut denne gaten snart.

Elgtider og tåke er litt av en utfordring når man farter rundt her oppe med marginale tidsrammer mellom skip som skifter avgangstider hele tiden.

Jeg har etter hvert funnet ut at avstanden mellom Horten og Oslo er så kort at egentlig Oslo skulle vært en del av Horten kommune.
Når man krysser en kommune grense her oppe er det over en time før man er i sentrum...

Jeg skulle vært på foreldrekaffe i barnehagen til Isak om et par timer, men det rekker jeg ikke.

Det er forresten nydelig vær her idag. Håper det holder seg. Er mye koseligere å fly på dagtid når det er pent vær, og man kan se litt ut.

Vinteren har satt preg på hele overgangen fra trondheim til Lillehammer. På lørdag var det snøkaos utover fjordarmene her, men idag er det bart og grønt igjen.

5 Comments:

At 7:55 p.m., Blogger tvangslitterær said...

Så bra, selv om du ikke rekker foreldrekaffen, er Isak bra igjen?

 
At 10:40 p.m., Blogger BESTEFARS BLOG said...

Åffer skriveru Trondheim med liten t og Steinkjær med stor S?

Me Sør Trønderajn likærkje dæ væjt du. Så viss du vi lajnd på flyplassjn våres før du ta raklebajn tæl Nord Trøjnelag så mårru læggom målføringa!

Æller kansj du kjør biil?
Dæ kajn mækkje tålleræra.
Me æ me i Æss Væ å æ imot bila å seoo-too heile gjængen her sjø!

 
At 7:51 p.m., Blogger Onkel Doffen said...

Nå er jeg hjemme igjen. Vært mye mas i det siste, men nå koser jeg meg og rydder på kontoret etter masse oppsamlet kaos.

Skrev jeg trondheim med liten "t"? Hmmmm, kanskje det var en underlagt grund til det. rosenborg og alt det der... ;-)

Er nå i SHØR'DA'N jeg lander foreløpig. Har ikke lyst til å lande i trondheim'shø'h.

 
At 8:18 p.m., Blogger ruthknutson said...

Takk for sist. Det var gøy å se hvor mye Isak her utviklet seg. Han er i "rute".

 
At 9:45 p.m., Anonymous Anonym said...

Jeg har fått ordnet meg ny blogg. klikk her så finner du den.

 

Legg inn en kommentar

<< Home