http://www.heit.no Familieblogg: Klokken tikker mot familiestevnet!

tirsdag, mai 08, 2007

Klokken tikker mot familiestevnet!

Nå har vi hatt en deilig tur, bestemor, Sanda, Isak og Jante. Først var vi i Dubrovnik,


så feiret vi bestemors bursdag, Isaks oliventreplanting og første mai i Split. Bestemor fikk noe godt å tygge på.


Neste mål er Barcelona om en måned, og såååååå


... er det tid for familiestevne!
Og mitt store spørsmål er: Hva skal vi gjøre da?
- Selvfølgelig blir det 500 meter brusrap med tilsprang, PC kasting og prumpekonkuranse i vannet, men kom gjerne med flere forslag.
Her må vi ta fram gamle Knutsonianske tradisjoner!

13 Comments:

At 8:53 a.m., Blogger tvangslitterær said...

Forslag: Baklengs banning på stev; pølsespisekonkurranse med Tabasco og undervanns bløtkakekasting for de minste.

 
At 7:16 p.m., Blogger Onkel Doffen said...

flott!
flere kreative ideer etterlyses!

 
At 9:43 p.m., Blogger ruthknutson said...

Mat, mat, mat osv!
Ta med ulike former for uteleker - baller osv. Vi gamle kan sitte og se på , men de unge må ha noe å holde på med.
Og mat, mat, mat, det skal vi snakke om hva vi tar med.

 
At 9:46 p.m., Blogger ruthknutson said...

Deiiiiiiiiilig. Den lammesteken kommer jeg aldri til å glemme. Det ser du kanskje!!!
For en tur! For noen mennesker!
Men send et bilde av treplantingen på min e-mail. Bare nå ikke Jante har slettet dem.

 
At 9:58 p.m., Blogger BESTEFARS BLOG said...

FULLMÅNE!
Glem ikke at dette er en fullmånefest. Ta med soveposer og myggolje.

Forslag til aktiviteter:
Rævkrok
Napping
Vippe pinne (Bestemor instruerer)
Springskalle med 100 meter tilløp
Sette rekord i hue under vannet
Flåkjeft, SVs Torkildsen instruerer
Grillparty med soyaskinke
Stillpoint meditasjon m/tilløp
Bålfest m /Wampumdans
Månehyl og ulvedans
Ræpping med munnen full av peanuts
100 meterkrabbing i sovepose
Snøvle Grautmål dialekttevling

 
At 12:58 a.m., Blogger Onkel Doffen said...

Hvorfor myggolje?

Uten myggolje kan det også bli en fin konkuranse.

 
At 1:15 a.m., Blogger tvangslitterær said...

Hvitløk er mer effektivt enn myggolje. Jeg kan smøre sammen noen marinader og noe Tzatziki som bør kunne holde alle ubudne bevingede gjester på trygg avstand.

 
At 5:45 p.m., Blogger ruthknutson said...

Dette virker som om det blir gøy!!

 
At 11:30 p.m., Blogger Onkel Doffen said...

Husker dere rekruttene på Helgelandsmoen som satt i myra med bar overkropp for å teste ut et myggmiddel?

Det hadde også vært en fin konkuranse.

Hvem greier å få flest myggstikk i løpet av kvelden?

 
At 2:23 a.m., Blogger Unknown said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 
At 2:25 a.m., Blogger Unknown said...

Meg! Meg! Det er meg! Mygg elsker meg!

PS: Jeg var så flink og klarte å slette kommentaren, så nå kom den på nytt!

 
At 9:07 a.m., Blogger tvangslitterær said...

Tetti, da blir vi to. Myggen finner alltid meg også.

 
At 11:16 p.m., Anonymous bitchmaster said...

AHH Dubrovnic er en fin by.
Neste gang kan dere dra til Kotor og klatre i fjellet der..
Kanskje klarer du å halvere slekten på turen opp?

 

Legg inn en kommentar

<< Home