http://www.heit.no Familieblogg: Minner fra arkivet

lørdag, juli 15, 2006

Minner fra arkivet

11 Comments:

At 12:46 a.m., Blogger tvangslitterær said...

Så artig. Jeg må lagre disse bildene på maskinen min. Jeg husker alt sammen.
Det var gamle gardiner som vi kledde oss ut med, både på Fagerlien og på Botilrud. Synd at jeg ikke har gjemt på gamle gardiner, så gjengen her kunne gjort det samme.
Markus disker stadig opp med vafler sommer.
Vi har funnet ut at det er en vaffelsommer. Den sommeren Markus ikke orket å bade, men begynte med vaffelbaking i stedet. Jeg plukker jordbær, og tar dem i hurtigmikseren med litt sukker og vaniljesukker. Det + vafler er nydelig.

 
At 12:52 a.m., Blogger Onkel Doffen said...

Det må vi teste!

 
At 11:39 a.m., Anonymous Anonym said...

Så Kuult med bildene:D:D
så søøøt du var når du var liten pappa, tantene også<3<3 men, hva var det lille huset som sto litt over der hvor vi har den grillen vi pleier å bruke nå?? LøveYah4Evah<3

 
At 9:00 a.m., Blogger tvangslitterær said...

I dag skal vaffelgutten lære å bake boller. Han har mast om det i flere dager nå. I går lærte Tore ham å lage brun saus, og da gjøres det med bruning av smør og mel, uten sukkerkullør!

 
At 11:23 p.m., Blogger BESTEFARS BLOG said...

Så flotte bilder!
Nesten så en skulle ha tatt dem selv.
Og barna ligner på noen jeg minnes å ha sett en gang for lenge, lenge siden.
Tror nesten jeg kjente dem igjen?
Nostalgi er en herlig følelse.

 
At 10:48 a.m., Anonymous Anonym said...

:-0 jeg har ikke spist min 3. forkost enda:P blir jeg kastet ut?? :P :) Glad i deg<3 og dere og alle sammen:)

 
At 11:49 p.m., Blogger tvangslitterær said...

Det var flere bilder her første gangen jeg fant denne posten. Og jeg fikk kopiert alle sammen, før du republishet den!

 
At 1:05 a.m., Blogger Onkel Doffen said...

26 bilder tilsammen, men noen av dem ble så dårlig kvalitet at jeg droppet dem med en gang. Tror du var inne på bloggen så godt som samtidig som jeg publiserte den, Yngvill. Sikkert derfor du fikk med flere bilder.

 
At 9:24 p.m., Blogger Toril said...

Blogg noen vafler, da! Kristian klager til stadighet over at jeg ikke lager vafler...

 
At 11:52 p.m., Blogger tvangslitterær said...

Markus har blogget vaflene sine nå.

 
At 10:07 p.m., Blogger Toril said...

Nam, nam, de var gode!!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home