http://www.heit.no Familieblogg: 17. Mai

torsdag, mai 18, 2006

17. Mai


Det er ikke bare - bare å være russ. Nå er Sten endelig ferdig med russetiden og drar et lettelsens sukk. Jeg tror han har hatt det gøy, men ønsker på ingen måte å utvide russetiden.

Sanda og Isak er i Kroatia og Shirin og Josef er i Iran, så Onkel Doffen har forsøkt å fore Russen vår med mat mens de værste russestrabasene har foregått. Ellers må nevne at han har vært fornuftig nokk til å slukne i senga si når han har vært for utslitt.

Nå er det bare eksamner og sommerferie igjen, så forsvinner han til Trondheim, NTNU, de neste fire årene for å ta seg en sivilingeniør utdannelse.

9 Comments:

At 12:02 a.m., Blogger Onkel Doffen said...

Uttaket i Trondheim er ikke enda, men vi er arogante nokk til å anonsere at han skal dit likevel til høsten.

Jeg hadde besøk av tre kamerater natt til 17. Den ene sovnet på sofaen og turte knapt å dra hjem til kona på morgenen i frykt for "Mor Lille".

Ellers har jeg nokk å stå i med. Har satt opp et diskusjonsforum for en kunde som driver et betongfirma

http://debatt.karllohne.no

Det er fortsatt på forsøksstadie med fine innlegg fra kompiser. Dere må gjerne teste det om dere har lyst, og raportere om det er uoversiktelig, vanskelig eller om det ikke fungerer som det skal.

 
At 11:30 p.m., Blogger Gina said...

Mor Lille er jo en Sten...

Nei nå ble jeg forvirret.

 
At 7:53 p.m., Blogger tvangslitterær said...

Det var mye rart betongprat på den adressen. Undervannshytter ved Ferder m.m.
Jeg har ikke mye greie på støping, har bare gjort det alene en gang. Men disse betongfolka her var noen underlige skruer...
Godt gjort Doffen, å passe på russen. Bra at Sten vil satse på NTNU.

 
At 10:21 a.m., Blogger tvangslitterær said...

God himmelfart, og god landing etterpå.( Det er ikke meg som har funnet på denne himmelfartshilsenen, det er, gjett hvem?)

 
At 1:06 p.m., Blogger Onkel Doffen said...

Lige måde.

Det må være Gina. Hun er så produktiv.

Jeg likte så godt den linken hun hadde i høyere hjørnet av siden sin: "Make Powerty history", så jeg kopierte den og linket den til firma siden min. Kanskje jeg kan bli rik ;)

 
At 4:18 p.m., Blogger tvangslitterær said...

Gina er nok produktiv, men himmelfartshilsenen stammer fra vår felles far...hehe.

 
At 9:20 p.m., Blogger BESTEFARS BLOG said...

Ja, her var det masse artig å kommentere. Og jeg synes dee alle har vært flinke til det. At Sten skal til NTNU er kjempebra. Det blir nok ikke en sten til byrden der. Han er en bra ung mann.

Var det han Jante som ikke våget seg hjem til Mor Lille?

Jeg skal se på diskusjonsforumet ditt.

Ja, det er nok je som har ønsket folk "god himmelfart og velkomne ned igjen", men det er godt ment. Og svært mange kommer jo faktisk ned igjen på fredag. (Himmelfarten er alltid på en torsdag. Den er 40 dager etter Påskesøndag og 10 dager før Pinsesøndag. Men det visste dere kanskje allerede???)

Nå er Rulle ute og kjører igjen (Det er mopedbilen). Men Burre står på båsen enda (Det er Yamahaen). Bestemor har arkivert seg for natten. Nattenatt!!!

 
At 11:20 p.m., Blogger Onkel Doffen said...

Nå har jeg solgt alt jeg hadde av biler og moped. Jeg tok en runde mellom forsikringsselskaper og fandt selvfølgelig ut at jeg betaler mer enn jeg trenger, så jeg byttet fra IF til Gjensidige.

Jeg advarer dere forresten for Vesta. Jeg har taksert en del datautstyr etter div. ødeleggelse. Alle forsikringsselskaper jeg har vært borti betaler på et fornuftig vis, bortsett fra Vesta. De har advokater som ringer opp kunden og kjefter dem huden full. En del av kundene mine har latt seg dupere av dem, desverre.

 
At 6:36 p.m., Anonymous Anonym said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

 

Legg inn en kommentar

<< Home