http://www.heit.no Familieblogg: Shiris; pappas livvakt!

lørdag, januar 07, 2006

Shiris; pappas livvakt!

Jeg er en ekte pappa-patriot!

- Pappa har alltid rett!

(hvertfall når han hører på meg...
men det gjør han alltid)

- Jeg har også samme livrett som pappa, men vet ikke hva det er, for pappa husker det ikke. Samme kan det være.

- Du ha'kke noe du sku' sakt likka'væl, for du er bare en som leser dette!

- Jeg er redaktøren og bestemmer hva som skal inn på denne bloggen, og jeg har bestemt meg for at det skal bli en morroblogg for alle nevøer og nieser i den Knutsonianske klan.
Heng med så fikser vi en masse linker til spill og annet tull neste gang vi er hos pappa'n.

Imens dere venter i spenning og åndenød: Koz dere!
... neida, bare tulla!

Hilsen Shiris

2 Comments:

At 4:55 p.m., Anonymous Anonym said...

Hihi lættiz detta dah pappa=D Kjæmpe kOze mOze Over dOse klæm! fra Shiris=D=D<3<3<3<3

 
At 4:05 p.m., Blogger Toril said...

Shiris er ei kul jente!

 

Legg inn en kommentar

<< Home